åtta bilder

Hej alla! Har ni det bra? Jag har det great! Gissa vad...? Pappa kom idag från sjukhuset, åh glad glad! Idag hade vi ”idrott” Vi hade lektion om idrotts skador. Sen så slutade vi, så fick man hoppa på en hoppa på tjock mattan. Men det fick inte jag, Ellinor & Sarah! Vi hade jeans på oss..!? Aja, sen så, hahhaha. förlåt. Men Jag & Fanny hade j*vligt flummig.  Vi tog j*kligt många bilder :P Sen så gick jag hem, fixade lite små saker. Sen kollade jag på One Tree Hill, hemskt slut :( Börjar fan gråta, hoppas dom klarar sig :( :( :( :( Sen så ja, skriver väl mera sen. juste Rubriken:
Åtta Bilder, om man har tråkigt så har man tråkigt och det kan man inte ändra på! Nu ska jag dra, men lägger in bilderna så snabbt jag kan.









Kommentarer

Kommentera här, men skriv gärna namn och blogg adress (om ni ar en blogg) Ni som inte skriver namn kommer raderas! T.ex på frågestund så kommer ni utan namn ej tas med.

Namn*
Remeber me!?

Mail: (endast jag & rebb!e ser!)

Eran blogg eller hemsida:

Skirv här:

Trackback
RSS 2.0