Dag hos Foki, i stan!

Hejsan på er! Har ni det bra? Det har jag! Jag har varit med rebb!e i stan. Fooki! Åh, det har varit great. Hon beffan sig hos affären Cocoo som hon är model till. Alla fick 15 % rabbat på hela sortimentet. Dock var allt ändå ganska dyrt så vi hoppade över att köpa något. Jag tog bild med henne och fick hennes autograf. ^^ Rebb!e var också där ju & Ricky frågade henne om hon ville vara med outfit tävlingen som Foki hade gjort. Ja, men rebbeca tackade nej! :( Så åkte vi och fickade lite på en flottigt cafe. Mums! Så gick nästan alla pengar där. Så skulle vi till Gamla Stan så vi skulle hitta någon nära affären. Så hittade vi en. Iaf, dagen gick hyfsat snabbt. Usch, men ändå! Så kom vi hem. Buss 71 är skit jobbigt för faaan! Åh, bussen gick ju fan genom hela stan och sen tillbaka i nacka! Jag blev skit sur. Just jag! Vi hade lite roligt på kunsans tunelbana station! Haha, bilder kommer. Rebecca Laddar på dom nu!
Hej då! / Sosso & Rebb!e

(bytte om innan jag träffa Foki ;)♥ )

(men det gjorde inte becca XD ♥ )

 


Kommentarer

Kommentera här, men skriv gärna namn och blogg adress (om ni ar en blogg) Ni som inte skriver namn kommer raderas! T.ex på frågestund så kommer ni utan namn ej tas med.

Namn*
Remeber me!?

Mail: (endast jag & rebb!e ser!)

Eran blogg eller hemsida:

Skirv här:

Trackback
RSS 2.0