Hemma från mupp!


Nu är jag hemma.. har käkat. Shh, ska berätta en hemlis! Jag har godis, shh. Mamma får inte veta! Nej, men iaf. Åkte till Friida, gick av i boo gåård. Så väntar man där väntar, väntar, väntar! Hon kom aldrig.. -.- mina tåååår! Åh jävlar vad som var kalla! Sen så ringde hon , då hade det gått 30 min. Så gjorde vi saker, ni får tyävrr inte veta eftersom en person läser min blogg och då kan man det hända saker. Jag kan bara säga så hära: Vi gör en sak till en person..! :) Stop Telephone me, (lyssnar på musik) Ska få låten sen, men iaf. Så åkte vi till vivo och var där. Sen så gick vi till GODIS affären, jävlar vad mycket godis!  Efter det så sprang vi efter en buss som vi inte visste nummret på. Lyckat (y) Sen så var det 444 - åh -.- Sen så åkte hon till Jessica och jag hem! Nu sitter jag hemma och är inne på facebook läser bloggar. Är med mamma och syster, ska träffa pappí imorgon! Längtar!! :) <3

puss på rumpan :DD /s

Kommentarer

Kommentera här, men skriv gärna namn och blogg adress (om ni ar en blogg) Ni som inte skriver namn kommer raderas! T.ex på frågestund så kommer ni utan namn ej tas med.

Namn*
Remeber me!?

Mail: (endast jag & rebb!e ser!)

Eran blogg eller hemsida:

Skirv här:

Trackback
RSS 2.0