Hemma!

Hej hej! Nu är jag hemma. Vi är länkade av Cocoo! Kan det bli bättre?
www.cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Coolt! :) Idag så har jag mycket att skiva om! :P Jag åkte iväg, för det första fick jag stå i 20 min i -10 och vänta på bussen! Åh vad kallt!! Sen när bussen kom så gick den sönder, lyckat! Men den började fungera senare. Sen så ringde mamma och sa att jag skulle av i henriksdal och tåget skulle komma där, men det kom aldrig. Så fick stå och vänta as länge. Efter det kom den, så var mamma på den. När vi var framme så var Diana & Sammira där! :P När Diana såg mig så skrek hon jätte mycket av glädje och hoppade upp i mitt famn och pussade mig på kinden! Sen så kom alla andra och ja, så käkade vi där. Jag kommer få en HTC av min moster! Glad! Nu kollar jag på melodifestivalen. Ska kolla, hörs imorgon!

puss på rumpan /s

Kommentarer

Kommentera här, men skriv gärna namn och blogg adress (om ni ar en blogg) Ni som inte skriver namn kommer raderas! T.ex på frågestund så kommer ni utan namn ej tas med.

Namn*
Remeber me!?

Mail: (endast jag & rebb!e ser!)

Eran blogg eller hemsida:

Skirv här:

Trackback
RSS 2.0