Måndag 22/2-10

Killen i Alice I Underlandet :D
Vaknar av att mamma roppar, är redan försenas. Fixar mig, ej smink idag! Sen så käkar jag på mågra minuter och klär på mig. Sen beger jag mig till skolan. Så på vägen hör jag fåglarna kvittra och solen lyssa. När jag går så kommer ljudet av snö under skorna härligt, härligt! Sen så kom jag i tid, igår kollade jag och mamma på skolor som jag kan börja på. Idrott klass dåra, wiho! Hoppas jag hittar någon bra då! Ifall, nu har jag engelska med en vikarie och han är sjukt rolig! Han sjunger, fly chicken...! Hahahahah, ni ska höra! Nu är det lunch. Iaf snart! Har suttit med Frida. Nu ska jag dra
Pusshej/S

Kommentarer

Kommentera här, men skriv gärna namn och blogg adress (om ni ar en blogg) Ni som inte skriver namn kommer raderas! T.ex på frågestund så kommer ni utan namn ej tas med.

Namn*
Remeber me!?

Mail: (endast jag & rebb!e ser!)

Eran blogg eller hemsida:

Skirv här:

Trackback
RSS 2.0