minst

Tjao ☻
jag vet att jag e nog den som uppdaterar bloggen minst,
men jag kan bara göra det efter skolan,
då som jag e minst datasugen :P
men jag kan åtminstånde försöka lite mer ☻
Idag har det varit ganska tråkigt,
har städat rummet lite så det inte ser ut som en katta stråf :O
igår var jag med bara Klara☻
Vi hade jätte roligt,
och mkt flumm,
som passar perfekt in i den här bloggen♥
Vill sklrt ha en ny header,
bilderna på mig var förskräckliga :O
nästa gång vill jag vara med och välja -.-'
funderar på att ta och låcka håret igen ;)
men ni får ha det super!! ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera här, men skriv gärna namn och blogg adress (om ni ar en blogg) Ni som inte skriver namn kommer raderas! T.ex på frågestund så kommer ni utan namn ej tas med.

Namn*
Remeber me!?

Mail: (endast jag & rebb!e ser!)

Eran blogg eller hemsida:

Skirv här:

Trackback
RSS 2.0