Sjukhuset!

Nu är jag i karolinska sjukhuset och ska kolla till min armbåge. Hoppas det går bra för mig, vill inte gå i dandage eller så igen. Fick gå lite tidigare. Pappa kom och hämtade mig och jag fick lite smoothie av han! :) Thanx! Nu vill jag bara säga att vi kommer sakna dig Cayenne! :)<3333333333333333 Hon ska sluta och vi kommer sakna dig som in i fanders (Som ingrid säger) !! Aja, ska dra nu! Hejdåååå! :)<3 Många hjärtan, men det får ni överleva med! Puss hej!

sosso


Gööööött!!! :)

Bjuder

Några i 7B gjorde så här för att
dom vart sura för alla regler..?
Ingrid min lärare på bilden är
sur!!! :)

Hejdåååå!
Puss påååååå ruuuuuuumpan :O<3

Kommentarer
Postat av: Linn

nej men så trevligt att du också skriver puss på rumpan! :O

2010-02-17 @ 17:41:17

Kommentera här, men skriv gärna namn och blogg adress (om ni ar en blogg) Ni som inte skriver namn kommer raderas! T.ex på frågestund så kommer ni utan namn ej tas med.

Namn*
Remeber me!?

Mail: (endast jag & rebb!e ser!)

Eran blogg eller hemsida:

Skirv här:

Trackback
RSS 2.0