Geografi = usch!

hej hej, idag har min dag bestått av kompass,
(vanliga lektioner)
Då har jag haft, engelska, spanska, matte och svenska.
Det gick bra, och der var roligt på Engleskan,
men på matten fick jag jobba med två som inte var något vidare bra,
de var tvugna att tänka efter vad 100/50% = ?
det är pinsamt!
(=50)
Men ajja, hoppas det kommer gå frammåt för de någon gång.
Men jag har blivit typ förföljd av MAria hela veckan
bara för att jag hjälpte henne lite med gånger tabellen förut??
vet inte hur det kommer sluta,
hon e harry potter freak och jag bryr mig inte så mkt,
tittar bara på filmerna :P
Men snart hoppas jag att det iaf blir ett till inlägg av mig och sosso tsm,
tills dess får ni längta lite XD
ne, men det blir någon gång i framtiden♥


Kommentarer

Kommentera här, men skriv gärna namn och blogg adress (om ni ar en blogg) Ni som inte skriver namn kommer raderas! T.ex på frågestund så kommer ni utan namn ej tas med.

Namn*
Remeber me!?

Mail: (endast jag & rebb!e ser!)

Eran blogg eller hemsida:

Skirv här:

Trackback
RSS 2.0