Rebb!e Bebb!e ♥

Ja, inläggen kommer lite hipp som hepp,
men idag har jag bara haft massa flummeri med killarna i skolan,
och håller på med musiken ;)
Jätte roligt,
jag orkar inte skriva altt som har hänt
 så om ni vill veta så är det bara att gå in på någon av mina bloggar ;)
Den här eller den här ;)
Men annars har min dag varit normal ;)
PÅ vägen hem träffade jag en gammal kamrat från min gammla klass (daniel),
så vi gick hem till sammans, eller bara en bit ;)
hemma slöa jag lite,
och drack te mm ^^
JAg har lyssnat på lite musik här och där,
så ni får ha det bra,
 så får vi se när nästa inlägg dyker upp♥ 
// Rebb!e


Kommentarer

Kommentera här, men skriv gärna namn och blogg adress (om ni ar en blogg) Ni som inte skriver namn kommer raderas! T.ex på frågestund så kommer ni utan namn ej tas med.

Namn*
Remeber me!?

Mail: (endast jag & rebb!e ser!)

Eran blogg eller hemsida:

Skirv här:

Trackback
RSS 2.0